dinsdag 19 april 2016

Haal de zon in huis!


Hoewel het weer buiten nog niet echt meezit, verlangen we wel intens naar de zomer!
Daarom heb ik vandaag een aantal leuke items voor je uitgezocht, om de warmte dan zelf maar in huis te halen.

Van al deze spulletjes krijg ik direct een zomers gevoel.
Wat dacht je van die prachtige print van een Grieks dorpje?
Zowel voor binnen als buiten geschikt. Heerlijk wegdromen en denken aan de zomervakantie.

Of de geweldige watermeloen mat? 
Enig voor in de keuken of de kinderkamer.

Zelf ben ik helemaal verliefd op de kleurrijke mat, met Andalusisch mozaïek. Een hele fijne bijkomstigheid is dat de mat gemaakt is van Vinyl. Hierdoor is de mat ook uitermate geschikt om de keuken op te fleuren, maar ook geweldig voor het buitenterras! De mat is waterbestendig en glijdt niet weg. :)

En zo heb ik nog een aantal te gekke items voor jullie geselecteerd!
Klik op de foto's hieronder en je vind meer informatie.
Heel veel snuffelplezier en ik hoop dat ik jullie dag een beetje zonniger heb mogen maken!
Liefs




Westwing is de nieuwe manier van online interieur shoppen en bied je alles voor een stijlvol huis. Ze werken met Sales, ieder binnen een eigen thema. Iedere Sale is maar een week beschikbaar. Zie je dus iets leuks, aarzel dan niet te lang, want een Sale loopt af en dan komt ze helaas niet meer terug.
Om gebruik te kunnen maken van de geweldige aanbiedingen en het magazine van Westwing, moet je je wel eventjes inschrijven.
Echter, heb ik daar nog geen spijt van gehad! :)
Ik heb al heel wat leuke unieke spulletjes gescoord in de webshop.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten